Rad trimerom za košenje

IMG_0018

Ako ste kupili nov trimer za travu na benzinski pogon (mešavina):

  • Kao gorivo koristite benzin i kvalitetan dvotaktol, strogo poštujući odnos ulja i benzina, kako proizvođač trimera zahteva!
  • Za vreme prvih 10 sati rada, neka motor radi umerenom brzinom. Nemojte pogoniti motor maksimalnom brzinom dok se sve komponente ne razrade. Nakon toga može se pogoniti i maksimalnom brzinom.
  • Nakon prva dva sata rada, proverite da li su svi vijci i navrtke dobro zategnuti, a ako je potrebno dotegnite.
  • Kada 2 plastične niti postanu prekratke, ubrzajte motor, udarite glavu sa reznom niti o zemlju i automatski će 2 plastične niti izaći (produžiti se) i biti odsečene na pravilnu dužinu. Ako je neophodno, ponovite ovu operaciju.
  • Svakih 25 sati rada podmažite menjač. Odvijte šraf kućišta zupčanika i stavite mast unutra koristeći adekvatani alat, ili direktno iz tube. Koristite specijalnu menjačku mast koja je napravljena za uslove visokih temperatura. Vratite šraf i zategnite.

Ako nešto zapne – javite nam se! Tu smo da pomognemo!

4 mišljenja na „Rad trimerom za košenje

  1. Dado

    Postovanje,
    Kupio sam nov trimer pa me zanima ovako:

    -koji benzin koristiti i koji dvotaktol i kako praviti mjesavini mislim na omjer
    -kojom.masti podmazivati glavu trimera
    -gdhlje se nalazi taj saraf od mjenjaca i kojom.masti ga podmazivati

    Odgovor
    1. Sonja Bečejski Autor članka

      Poštovanje Dado,
      najbolje je da pitate prodavca koji Vam je prodao trimer, sva ta pitanja, on zna koju ste mašinu kupili.
      Pozdrav, SB alati.

      Odgovor
      1. laszlo

        Poštovani, imam pitanje pa neznam di da ga postavim pa eto, .. naime i.am reiner stihl fs87 i našima je stvarno prava ali muči me sledece: kad ga upalim ne drži mi ler gas već se odmah ugasi čim padnu okretaji. Čitao sam da bi trebalo da se podese oni vijci odozada ali eto koje ve vaše.mišljenje u savjet.
        Hvala i Lp

        Odgovor
        1. Sonja Bečejski Autor članka

          Poštovani,
          jeste, kada se mašina gasi na leru nije dobro štelovanje dizni na karburatoru. Ako niste tome vični, bolje potražite pomoć iskusnog servisera, jer ako se ne našteluje dobro može doći do pregrevanja motora i ozbiljne i skupe štete.
          Pozdrav, SB alati.

          Odgovor

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *